1. Wat is jouw hoogtepunt van 2023?
Een weekend vol concerten, van Frozen tot Vivaldi via swing en doo-wop naar één van mijn favoriete popartiesten van het moment
Mijn favoriete stad (in Zweden, jawel) was jarig en dat vierden ze met een enorm gratis festival; met parades en een vuurwerkshow, maar bovenal vrij toegankelijke concerten door de hele stad! Dus ging ik op één dag van een kleuterconcert van Frozen (de film die me Zweeds heeft geleerd) naar een chic operaconcert. En de dag erop stond ik vooraan (sorry, tienermeisjes) bij
één van mijn favroiete artiesten 2. Welk muzieknummer brengt een herrinering uit 2023 naar boven en waarom? *
Dit jaar heb ik ontdekt dat dit het ultieme karaoke nummer is!Dit nummer zingen in een karaokebar is een warme herinnering aan 2023. En de tekst klopt precies met de vraag
3. Wat is jouw forummoment van 2023?
De WIDM Fan Veiling natuurlijk!Een weggever! Dat ik met mijn Molcollectie ruim 1000 euro heb opgehaald voor het goede doel was één van de hoogtepunten van mijn jaar
4. Stel dat D*N's talkshow zou terugkeren, welke forummer moet dan als eerste uitgenodigd worden en welke vraag zou je hem/haar/hun willen stellen?
Mrchipie: Hoe is het nou om het Realitynet Song Contest te winnen?Iets met tweede worden... De vraag kwam kort na de uitslag (maar ik ben trots op mijn eigen resultaat, hoor!).
5. Wat is jouw tv-moment van het jaar? **
Het eerste optreden van Tattoo met LoreenZelfs de grammatica van de zin in Zweeds (daar hebben ze Dancing Queen met ABBA in plaats van andersom). Had iemand dit fout? Ik heb in het Songfestival-topic uitgebreid voor Zweden gejuicht dit jaar. Tip voor de forumquiz van volgend jaar: ik ga in mei naar het Eurovisie Songfestival in Malmö! Zoals ik al wist vanaf de eerste keer dat ik Loreen zag optreden in de Zweedse deelfinales
6. Wat is de meeste irritante TV spoiler waar je ooit tegenaan gelopen bent?
Mijn sociologieleraar verklapte ooit hoe de Titanic afloopt...Ik vond het een grappig antwoord, maar het is nog echt gebeurd ook. Hij wilde een punt maken over 'vrouwen en kinderen eerst'...
7. Wat is jouw sportmoment van het jaar?
Toen ik een ladder beklomIk heb dit jaar gewoon echt geen sport gevolgd, dus dan maar een woordgrap
8. Wie is de leukste/grappigste/interessanste bekende persoon om te volgen op sociale media en waarom?
Evert Kwok, al is het maar vanwege het stripje in de dierenwinkel: ‘Spaart u ook zee-egeltjes?’Nog een woordgrap
En ik volg verder niet echt bekende mensen op het wereldwijde web.
9. Wat is jouw ontdekking van het jaar?
Je hoeft je niets aan te trekken van het verwachtingspatroon dat de samenleving van je heeft, zolang je maar doet wat je zelf gelukkig maakt. Oh, en de tentakels van een octopus kunnen zelfstandig denken!Ja, ik zou allang een 'job' moeten vinden, aangezien ik mijn eerste master allang afgerond heb. Maar ik studeer gewoon verder, omdat ik het me gelukkig maakt
En hallo, hoe vet zijn octopussen? Echte koningen. Ze hebben zelfs blauw bloed!
10. Wat is, volgens anderen, jouw beste eigenschap? En hoe komt deze eigenschap goed tot zijn recht?
Ik ben open, vrolijk en authentiek, hoorde ik laatst. Het maakt me een leuk mens om (bij) te zijn.Ik vind mezelf best goed gezelschap en gelukkig zijn anderen dat met me eens
11. Wat is het leukste (nieuwe) kledingstuk dat je dit jaar hebt gekocht? ****
Een blauwe broek met een klein metalen vogeltje op het achterwerk.Ook zo ongeveer het enige kledingstuk dat ik dit jaar heb gekocht. Het vogeltje was een mooie bonus
12. Wat hoop je over 12 maanden te hebben bereikt?
Over 12 maanden heb ik een vaste woonplek, ben ik afgestudeerd en spreek ik PoolsIk ben dus nog student, en woon in studentenhuisvesting. Wel een fijne plek voor mezelf, maar ik moet er dus ook eind dit jaar weer uit. En Pools... jullie hadden kunnen weten dat ik elk jaar een nieuwe culturele bevlieging heb