* Norway [6,3]: Daar is de countrysound weer, alsof we dat al niet genoeg gehoord hebben…
* Georgia [6,3]: Klinkt op zich oké, alleen dat rateltje kennen we nu wel
* Czechia [6,2]: Op het eerste gehoor interessant, maar uiteindelijk ook weer een niemendalletje
* Luxembourg [6,2]: Het liedje is net zo ongemakkelijk als de videoclip
* Montenegro [5,2]: Interessante keuze, videoclip is origineel, liedje blijft niet zo hangen
* Cyprus [5,1]: Precies wat je verwacht uit Cyprus, dertien-in-een-dozijn dus
* Slovakia [5,1]: Een beetje een niemendalletje
* Greece [4,9]: Past in het straatje van Strani Amori, klinkt mij te oubollig voor dit songfestival in 2024
* Spain [4,7]: Ik krijg een beetje Nelly Furtado-vibes, maar niet per se op een positieve manier
* Lebanon [4,6]: Na het Koningslied weten we toch wel dat dit soort samengeraapt gezang niet werkt?
* Finland [4,6]: Onaantrekkelijk, dat is alles wat ik hierover te zeggen heb…
* Serbia [4,4]: De danspasjes zijn leuk, het liedje niet zo en duurt veel te lang
* Moldova [4,4]: Rappende wolven is nooit een goed idee als je ook The Motans kunt insturen, mij iets te sektarisch
* Malta [4,4]: Dertien-in-een-dozijn die ook nog eens niet lekker in het gehoor ligt
* Ukraine [4,3]: Normaal gesproken kan ik inzendingen uit Oekraïne wel waarderen, deze valt daar niet onder
* Italy [4,0]: Dit liedje brengt mij altijd terug naar een van mijn vroegste jeugdherinneringen, zo'n 30 jaar geleden... Ik leer bij dit songfestival liever nieuwe liedjes kennen
* North Macedonia [3,8]: Ook dit liedje is te druk en te gemaakt-vrolijk
* Austria [3,6]: Meh, wat een vervelende zangstem heeft deze Josh period, smaakt zeker niet naar meer
* Germany [3,3]: Brrr(ent) wat doe je ons aan?! 2 Duitstalige liedjes achterelkaar, mij veel te gemaakt-vrolijk
* Slovenia [2,0]: Pfff, ik kan dit soort inzendingen gewoon niet serieus nemen, sorry…