Servië - Best een prima inzending, maar doet mij jammer genoeg niet genoeg en zou ik niet nog eens opzetten.
Frankrijk - Ik vind Frans een enorm mooie taal, dus dat werkt altijd wel goed voor mij. Alleen dit nummer kwam niet van de grond bij mij, voornamelijk in het refrein.
Andorra - Voornamelijk in de running gehouden omdat het echt wel knap is om iets redelijks te vinden in dit kleine land. Dus complimenten daarvoor. Ook iconisch dat dit nummer waarschijnlijk door dit songcontest nu het dubbele aantal views heeft. De artiest zal er vast blij mee zijn
. Maar het sneuvelde toch omdat het niet helemaal mijn stijl is.
Montenegro - Dit was best aardig eigenlijk, best een prima nummer. Sneuvelde vooral omdat ik het niet zo snel nog eens zou opzetten om naar te luisteren.
Slowakije - Ook deze was aardig. Toen ik dit begon te luisteren was het goed, maar hoe verder ik kwam in het running order hoe lager deze wegzakte. Er waren gewoon betere nummers en iets te vergelijkbare Balkan-achtige nummers dat deze wegviel.
Spanje - Ik wou dit leuk vinden, maar de vocals zitten er net niet lekker op. Het lijkt alsof ze er overal net wat naast zit of gewoon een iets te irritant stemgeluid heeft. De rap vond ik wel cool in het nummer en ik ben ook erg fan van Spaanstalige muziek, dus wat dat betreft viel het teveel tegen om punten te geven.
Georgië - Schattig nummer wat echt wel in de running was voor punten. Maar uiteindelijk meer voor de knallers gegaan over de rustige nummers.