Goh ik dacht ik zal mijn ploegje ook eens in de openbaarheid gooien. Na wel 285 drafts en wijzigingen zaten er zoveel slijtplekken in mijn team dat ik het echt niet meer wist en op x moment een team overwoog zonder pogi en ,geheel tegen mijn eigen liefde in ,vooral op sprinters te focussen
Uiteindelijk toch weer redelijk trouw gebleven aan wat ik graag zie in een ronde: jonge honden waarvan ik hoop dat ze erin gaan vliegen
Helaas zitten er door de slijtages door het hoge aantal wijzigingen ook gaten in mijn herinnering en kan ik hier de teams niet meer inzien, dus vanuit een mogelijke verstoorde herinnering
Dus onder voorbehoud
Jong grut op de bagagedrager
Pogi. No brainer
Kooij ja je leest het goed tarbozan heeft een sprinter als kopman. Thomas wilde ik zeker niet omdat ik die gewoon kan thuislaten en in de vorm voor drie weken bij o connor had ik net teveel twijfel
Tiberi, jong , italiaan,in vorm, aangewezen voor klassment
Arensman , ja tarbozan heeft een renner van ineos, ik vind arensman intrinsiek meer pwssen bij mij dan thomas en hoop dus ook dat hij beter gawt doen dan thomas
Milan, ja nog een sprinter, italiaan, snel, kan een klein klimmetje over, sprinttrein in steun
Uijtdebroeks, zovaak geswitcht, niemand weet zijn vorm , grote gok, wel jong
Lund, ja nog een sprinter, vorm
Vpp. Broer van , vorm , nadeel moet waarschijnlijk voor ben en zijn broer rijden
Piganzoli, jong, italiaan, klimmer, kleine ploeg, eigen succes
Pellizari, jong, italiaan, klimmer , kleine ploeg, eigen succes
Lopez, klimmer in vorm , twijfel omdat hij in grote rindes het vaak niet goed doet
Lipowitz, recente vorm , klimmer, jong
Bank
Martinez
Caruso
Dainese
Costiou
Steinhauser
Namen die het waarschijnlijk niet gehaald hebben in “jong grut op de bagagedrager “
Bardet ( oud, maar komt wel in buurt van podium ) o connor ( twijfel aan vorm ) , plapp ( komt ook wel richting top 10), app ( is eigenlijk vpp maar dan wat ouder en duurder ) storer (bergpunten) rubio (berg) pithie ( had hem er heel graag bij gehad ), askey , van poppel, fiorelli. Om maar wat te noemen