Heel benieuwd welke twee je mist
Wel eentje stond er toch in, alleen die stond bij de beschermde renners, ik dacht die is onbekend, maar blijkbaar toch niet. Zegt alweer genoeg.

Maar ik had geen geld meer over en al 2 renners van Red Bull dus heb er verder niks meer mee gedaan.
Mijn strategie voor een team was
1. Kijken welke renners vorig jaar het meest gescoord hebben
2. Opmerkingen uit dit topic meenemen (daarom heb ik bijv Van Aert genomen) en Discord
3. De utislagen van vorig jaar bekijken, en dan namen nemen van echt, wie ben jij, jou ken ik niet. Daar kwam ik dus Laurence Pithie tegen. Maar die is blijkbaar al heel goed en dus beschermd.

4. Jong talent, uit
dit lijstje. Daar wilde ik er ook een van, maar heel veel staan er niet in. Maar of ik daar heel veel aan mis weet ik niet, misschien doen ze uberhaupt niet mee in hun 1e jaar (en dan misschien als helper)
Uiteindelijk is dit het geworden
Kopmannen: Pedersen en Van Aert
Beschermde renners: Bettiol, De Lie, Jorgensen, Lazkano, Meeus, Merlier, Mozzato, Pidcock, Pollit, Skuijns
Helpers: Bol, de Pestol, Jacobs, Johanessen, Kubis, Mikhels, vd Berg, Vermeersch
Kubis heb ik genomen omdat ie 2 was, en hij laten was toegevoegd dankzij iemand, ik denk daar zal vast een reden voor zijn, ik neem m ook