Ik heb ze net doorgestuurd naar mensen in Heerenveen. De email dan, de kaarten mogen ze zelf uitprinten......
In ieder geval 2 kaarten worden daarmee gebruikt, en zoals ik begrepen heb, de andere 2 ook. Dat hoor ik uiterlijk vanavond.
Gezien de korte termijn (dinsdag-vrijdag) wilde ik graag snel zekerheid. Mocht ik weer iets winnen, en ik kan er zelf geen gebruik van maken, dan meld ik het hier.
Nu ik dit in tik, kom ik overigens op het idee om ergens een verzameltopic voor dit soort dingen te maken, maar dat hikt een beetje tegen de forum-regels aan. Ik bedoel het volgende: mocht iemand iets gewonnen hebben dat overdraagbaar is, en hij of zij kan er zelf niets mee vanwege tijdgebrek of iets dergelijks.
Het moeten wel echte prijzen zijn, geen kortingsbonnen voor welness-arrangementen of hotelbonnen, waarbij je zelf driekwart van de prijs bij moet betalen.
Dus als iemand een wereldreis heeft gewonnen, en hij of zij heeft geen tijd, ik houd me aanbevolen.......
Ik laat het aan de modjes over of jullie hier een mogelijkheid voor zien, rekening houdend met de forumregels. Zelf zie ik er dus geen kwaad in om (gewonnen) toegangsbewijzen beschikbaar te stellen. Verkopen ervan is echter een ander verhaal, dat zie ik ook niet zitten, daar is Marktplaats en Ebay voor.