Hier gaat alles goed. En met Lucy ook.
Dit was overigens wel echt een zwaar bizarre dag. Mijn fiets staat nog in Vianen waar ik vergadering had, die moet ik woensdag maar even ophalen. Mijn vader belde om 11.00 uur, ik kon dus niet opnemen, want ik zat in vergadering en meldde dat dus even, waarop ik van mijn vader als antwoord kreeg: gelukkig maar.
Toen schrok ik wel al even van: oh jee zou er iets gebeurd zijn. Later kregen we het dus door en de hele dag tijdens de vergadering zat iedereen steeds nos te checken, berichtjes te lezen van familie en berichten van werk te lezen. Om 13.00 gebeld door mijn manager waar ik zat. Ik hoorde dat mijn collega nog wel is gaan werken, maar alle inval was al afgebeld, dus ze heeft vooral hard samengewerkt met school. En intussen zoveel berichtjes gekregen van familie, vrienden en kennissen. Eenmaal thuis werd al snel gezegd dat iedereen zijn huis weer uit mocht, dus even boodschapjes gedaan, maar bijna alle winkels waren dicht. Heel bizar. En de hele tijd politiehelicopters boven de wijk. Heel bizar allemaal.