Nieuws Praat mee over elke Internationale versie van de Verraders in ons nieuwe Traitor board!
Hier ligt zeker wel 30/40 cm sneeuw.
Hier niet
Ik had iets minder geluk dan jij Daisy.Bij mij is er een sneeuwschuiver/strooiauto tegen onze auto gereden terwijl die geparkeerd stond bij mijn werk. Gelukkig is de chauffeur wel gestopt. Daarbij waren toevallig wat werknemers van een bevriend bedrijf getuige van het gebeuren en die waarschuwden me. Schade valt gelukkig wel mee: kapotte buitenspiegel en voorspatbord beschadigd zover nu te zien. Maar goed, het moet wel weer geregeld worden. Echt blij wordt je er niet van...
Da's minder Maar Test,zat er vooraf soms een kras ofzo op de auto,want het is nu de kans om wat te foefelen met de verzekering he Haja,die kras of die deuk dat is ook van die strooiwagen
Aan de andere kant van de auto zit inderdaad een aardige kras. Maar ja, dat wordt wel heel moeilijk foefelen...
Mooie blauwe lucht, zonnetje (dat zie ik als ik omhoog kijk)
Dat meen je niet
en dan hang ik dus onderuit in mijn stoel, voeten op tafel.............
.....maar verder is alles goed met je?
.......... heb je even???
mooi wit en de zon schijnt volop, ik weet niet of het erg koud is maar dat merk ik straks wel als ik boodschappen moet doen, ik twijfel of ik met de brommer ga of lopend
hoe kom jij aan mijn foto
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
981 gasten en 0 vaste bezoekers