Hier ook zonnig en het dooit heel, heel, héél langzaam! Je ziet af en toe ijspegels hangen van gesmolten ijs, maar je merkt het eigenlijk nog niet echt op.
De grote wegen hier in de stad zijn schoon geschoven (en gestrooid) en daar is goed te rijden als de auto's een beetje op de andere weggebruikers letten die écht niet op de fietspaden kunnen! (door het schuiven ligt daar de sneeuw soms wel 50 cm hoog)
Ik kan er amper door. Vanmorgen naar school geweest en dat was een drama. Hier de brandgang uit was het een stuk ploeteren en ik dacht dat ik het niet ging halen. Maar toen ik in onze straat reed, was het platgereden en ging het wel. Bij school eveneens een probleem. Het plein wordt nooit geschoven of gestrooid (dank u school!!) en daar weet je niet op te rijden. Je glijdt alle kanten op en als je gas geeft, kom je niet vooruit maar sta je te spinnen. Dus ik had gevraagd of iemand Robin mee terug wilde nemen, maar die reageerde niet, dus ik ben om kwart over 12 maar weer richting school gereden en dat was dezelfde ellende.
Mijn humeur was op school erg slecht, want het aller- állergrootste probleem is gewoon dat plein!!! En ik wil mijn scootmobiel meenemen tot de voordeur op zulke dagen omdat ik dan bijna meteen binnen kan stappen. Ik durf niet mijn scoot buiten de poort te laten staan en dan te lopen naar binnen omdat ik bang ben te vallen.
Kan gewoon niet snappen dat ze op school de laatste klas niet even een pad laten maken