Auteur Topic: Mister Postman  (gelezen 72135 keer)

Offline lebon simon

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Mister Postman
« Gepost op: 19-02-2004, 17:04:16 »
Geen nieuws, goed nieuws. Maar toch ben ik weer alle ochtenden even benieuwd wat er in m'n brievenbus zit.

Laat ons 'ns vertellen wat Mister Postman vandaag voor ons in petto heeft. 'n Brief van verloren gewaand familielid, 'n verjaardagskaart van je eerste liefde, 'n speciaal verrassingspakketje, 'n aanmaning tot betaling, of dreigbrief van onbekenden ? Gooi het in de groep !  ;)

Dit alles onder het motto van... vertel me wat er in je postbus zit en ik zal je vertellen wie je bent !  :o

Ook opmerkelijke e-mails krijgen 'n plaatsje in dit topic.

Offline sjulie

• Forumlid
Re: Mister Postman
« Reactie #1 Gepost op: 19-02-2004, 17:09:54 »
toevallig had ik een hele vracht post vandaag op m,n mat:
2 blauwe enveloppen(nog geen zin gehad om er in te kijken ???)
1 rekening van de orthodontist( goeiedag, wat een geld)
1 rekening van de autoverzekering...pfffff
prive en nog wat zakelijke post.

Of bedoel je dit niet zo Simon?  :-\\

ff een aanvulling blauwe enveloppen waren van de motorrijtuigenbelasting(valt weer mee)
Oja en m,n krantje Utrechts Nieuwsblad die krijg ik altijd al om 5 uur in de ochtend,valt natuurlijk ook op m,n mat. ::tandpastasmiley::
« Laatst bewerkt op: 19-02-2004, 17:18:55 door katja* »

Offline lebon simon

• Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: 19-02-2004, 17:13:54 »
Dit is perfect, Katja !  ::ok::

Okee, hier is m'n lijstje van vandaag:

- m'n dagelijkse krant ! (onmisbaar, alleen te weinig tijd om alles te lezen  :-\\)

- een afsprakenkaart vd meteropnemer van elektriciteit (anders maakt ie een 'ruime' schatting van het verbruik!, nog ff dreigen ook...  :o hier ga ik dus zéker niet op reageren...  :P)

- brief van proximus ivm mobiele tel. van m'n vrouw, yep... een factuur (betalen we wel via domiciliëring, lekker makkelijk).

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #3 Gepost op: 19-02-2004, 17:18:26 »
Vandaag geen post.

Gister een brief van het folder-bedrijfje waar ik folders van vespreid

Offline Grace

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #4 Gepost op: 19-02-2004, 19:45:35 »
In Grace's brievenbus vandaag:

1 bestelde cd!!!!!! Van The Strokes....Oh Yeah! Zulke post wil ik elke dag wel krijgen   ::jaja::

oja en ook nog rekeningafschriften en heel veel reclamefolders  ::niet-ok::
That's all

Offline alathea

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 19-02-2004, 20:36:57 »
Een brief van school met cijfers van een toets  ::ohno::
Een jaaropgaaf van het uitzendburo zodat ik nou eindelijk die blauwe brief kan beantwoorden.
En verder de middagkrant en folders
It's not  that easy beeing green

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #6 Gepost op: 20-02-2004, 10:11:34 »
Ik wil jullie dit mailtje niet onthouden:

Dear friend,     
This mail may be a surprise to you because you did not give me the permission to do so and neither do you know me but before I tell you about myself I want you to please forgive me for sending the mail without your permission. 

My name is Sarah Adidi Guei, 24 years old and the daughter of the late military ruler of Ivory-Coast ( Retired Brigadier General Robert Guei) who was killed in a political crisis which led to war in my country(Ivory-Coast)some weeks ago.My father,mother and two junior brothers were killed by some soldiers believed to be loyal to the government because of my father's objection to some certain policies of the present government. I was lucky to have escaped with a brother who is the last child of the family that night because we were visiting a family friend in another city far away from our home.

I have to go into hiding with my junior brother for some days before arrangements were made for us to leave Ivory-Coast for the Republic of Togo on the invitation of President Eyadema of Togo who granted us political assylum.

Before we left for Togo,I visited our home where my mother and my two junior ones were killed in our village and during the search for some documents in my father's room came accross some vital documents and the keys to a secret vault in the house.I took the keys and went down to where the vault is and there I discovered two metal boxes which were carefully hidden. With the aide of the documents I was able to open the boxes only to find out that the boxes were full of money in hundred dollar bills. I could not count the money because I was very shock to see it and again it is too much for me to count but the documents that I discovered in his room which led me to the boxes put the money at $10,000,000:00(ten million dollars).

I locked it back carefully and arranged for the boxes to be moved with me through the help of some family friends to Abidjan the capital city where I deposited the boxes with a security company for safe-keeping.I did not declare the content of the boxes to the security company,I only declare it as family valuables.

When the African leaders came to Ivory-Coast and President Eyadema invited us to go to the Republic of Togo where I now live with my junior one.I cannot leave the money there in Abidjan so I am making arrangements to move the boxes to Togo where I now live and have the money transfered by bank abroad.

This has been my reason for contacting you.

I would have given you my telephone number so that you can call me in order to discuss the issue better but I'm afraid to do so because we have too many people around us who I would not want to know of the money but I have a laptop with me all the time and I think it will be better to communicate by Internet untill we can make proper and solid arrangements about how to move the money.

I wish to meet with you if you can make a trip to The Republic of Togo or Ivory-Coast,then we can meet secretly before we go ahead for the transaction.Never mind about your expenditure it will be taken care of though I may not be able to send some money to you right now but I will pay it back if you can do it and not only that,I am ready to offer 30% of the money to you for this assistance.It is not that I am paying you but for your assistance which I shall really appreciate. 

Please I wish that this assistance be treated highly confidential.

Waiting to read your response about the proposal soonext.

Thanks.

Offline Gone

• Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: 20-02-2004, 10:42:51 »
@Chriz: Moet je nagaan dat daar ook nog mensen intrappen...

Vandaag in de post:
- salarisstrokkje (klopt niet.. schaal te laag!)
- bankafschrift (kan niet kloppen! heb ik zoveel uitgegeven?)
- gemeentelijke toeslag acceptgiro (binnenkort toch maar naar hutje op de hei)
- kaartje van mijn moeder  :) :D

Offline Robin

• Forumlid
« Reactie #8 Gepost op: 20-02-2004, 10:54:25 »
'n Brief van verloren gewaand familielid, 'n verjaardagskaart van je eerste liefde, 'n speciaal verrassingspakketje, 'n aanmaning tot betaling, of dreigbrief van onbekenden ?

jij hebt wel een erg romantische kijk op de brievenbus simon  ::tandpastasmiley::
Augurken zijn net krokodillen!!!

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #9 Gepost op: 20-02-2004, 10:55:45 »
De Folders die ik moet bezorgen zijn aangekomen

Offline sjulie

• Forumlid
« Reactie #10 Gepost op: 20-02-2004, 10:57:23 »
en dat allemaal door je brievenbus?  zoooooo! ::tandpastasmiley::

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #11 Gepost op: 20-02-2004, 11:00:15 »
Nee, kmoes ze van de straat afrapen. Mijn zusje was ze vergeten van straat af te halen.

Offline lebon simon

• Forumlid
« Reactie #12 Gepost op: 20-02-2004, 11:04:19 »
Komt deze brievenbus je bekend voor ? Mij zegt het wel iets...  ;)

Offline lebon simon

• Forumlid
« Reactie #13 Gepost op: 20-02-2004, 11:05:26 »

jij hebt wel een erg romantische kijk op de brievenbus simon  ::tandpastasmiley::

Ik ben dan ook 1 en al romantiek, Robin !  ;) :)

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #14 Gepost op: 20-02-2004, 16:15:09 »
Een computerblad met bijbehorende CD-Rom, boordevol software, voornamelijk probeerversies.

Chriz, je verhaal komt mij zeer bekend voor. Welk topic, dat weet ik niet meer.

Offline Dorine

• Forumlid
« Reactie #15 Gepost op: 20-02-2004, 20:44:44 »
leuk topic! ::ok::

maarehh ik heb de nare gewoonte om de post eens in de zoveel tijd mee naar boven te nemen en vandaag was dus die vreselijke dag die ik altijd uitstel en het is dus teveel om op te noemen     :-\\
Ik heb het ook niet allemaal nog iet bekeken. ik zag alleen al wel in een oog opslag dat er een OZB-belasting bij zat... E220,-  >:(

Mijn prinsje is chriz!!

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #16 Gepost op: 20-02-2004, 20:51:29 »
Ik kreeg een brief van Fontys dat ik officieel ben uitgeschreven. Dat was dus alles vandaag... Op het werk zat er trouwens post in m'n postvakje; de dag dat ik ADV op wilde nemen, is goedgekeurd :)

Offline alathea

• Forumlid
« Reactie #17 Gepost op: 21-02-2004, 00:04:00 »
Ik kreeg een brief van six flags, ik kan mijn euro season pass aanvragen, doe ik dus niet.
Verders een brief met toetsen en een brief of ik naar een poppenvoorstelling wil.
Dat was het wel weer, vond het genoeg voor vandaag
It's not  that easy beeing green

Offline Lindĺ

• Forumlid
  • Bono is verhuisd
« Reactie #18 Gepost op: 21-02-2004, 17:52:41 »
mn Viva die me er weer aan herinnerde dat ik dat abonnement toch echt op moet zeggen, mannn wat een slecht blad!
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline Lorelei

• Forumlid
  • Freedom frantically frolic and fine...
« Reactie #19 Gepost op: 22-02-2004, 17:14:53 »
'n Brief van verloren gewaand familielid, 'n verjaardagskaart van je eerste liefde, 'n speciaal verrassingspakketje, 'n aanmaning tot betaling, of dreigbrief van onbekenden ?
Hey..dit lijkt erg op mijn post van 14 feb..  ;D
Brief van verloren gewaand familielid.. check !
Verjaarskaart van eerste liefde .. check!  :D
Speciaal verrassingspakketje .. check!!  ;D (erg leuk!!)
Aanmaning..van mams om eens wat vaker langs te komen .. check! :)
Dreigbrief van onbekenden.. hmm nog niet gekregen maar misschien komt die binnenkort nog wel  ..  :P

Vandaag.. was er geen post.. alleen een flyer van een Helderziende die zijn diensten aanbood  ;D
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you