Nieuws Vanaf 24 maart gaan we weer op zoek naar de mol!
het was meer dat mijn huisgenoot vandaag had gekookt (ik lag op bed te slapen )het waren wel kleiner augurkjes
Vandaag heeft de chinees voor mij gekookt: een complete rijsttafel voor 20 personen
En alles opgekregen?
psst nieky en jann, is één van jullie vandaag een oude vrouw ( met waarschijnlijk een redelijk bolle buik ) tegen gekomen die je wat rijst aanbood omdat je er zo arm uitziet?
Maastricht ligt zo ongeveer aan de andere kant van het land Petje Pitamientje. Leer jij nu maar eerst je aardrijkskunde.OT: Als toetje: gebakken banaan
Die jeugd van tegenwoordig he? Je zou er de oorlog mee in moeten gaan. Eten ze nog de kogels op ook.
vandaag heb ik volledig euroshopper voedsel gegeten en gedronkenen ik moet toegeven dat ik al dat eten lekkerder vind dan de duurdere merken Sowieso vind ik de chips huismerken altijd al lekkerder dan lays
Als ik naar de Appie ga, is mijn boodschappenmand ook aardig gevuld met rood-witte producten. Heb nu trouwens voor het eerst Hema-chips gehaald. Het moet avontuurlijk blijven.
nou ik had ook van die vloeibare boter gekocht van ah huismerk en die is niet super... gebruik toch liever mn zonnebloemolie.verder nog geen huismerken gekocht..
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
921 gasten en 1 vaste bezoeker