Nieuws Volg en like ons op Facebook!
Je vertelt het als of het een mop is..
Zat ik vanmiddag in de trein.. zie ik ineens twee theromoskannen.. met koffie drin ... Ik kijken heeft niemand ze laten staan.. niemand gezien.. Dus ik had en een lekker bakkie koffie vanmiddag, en twee nieuwe thermoskannen .. De NS is top
Ik stel voor dat Guikie om het goed te maken met Plienke, een week lang twee kannen koffie voor haar zet.
ik ben al een paar dagen mn sleutels kwijt... maar ik heb nog niet echt gezocht eik ze moeten ergens in huis liggen
waar is mijn mobiel nou ik had um gisternaaf nog ik belde lieke, zette hem uit, legde hem neer maar waar ook weer
tip: nooit uitzetten voor je m kwijt gaat raken want nu kan je je zelf niet bellen
ja weet ik maar ik dacht lieke heeft toch geen beltegoed dus die belt me vanacht niet en verder mag niemand mij wakker bellen dus deed ik hem uit, nou is ie weg
je moet even op je bed gaan liggen en dan even terugdenken... miss ging je nog even naar t toilet en ligt ie daar
nee ligt ie ook niet ik weet het niet meer heb me hele bed al door zocht en de kasten en onder het bed alle laadjes, hij is weg
miss in de koelkast, ging je nog wat drinken?
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
957 gasten en 0 vaste bezoekers