Dan wil ik ook een speech houden, Ik heb deze 126 dagen met plezier meegemaakt, elke week, ook al was het maar een klein stukje, De CSC lezen was iets waar ik in de week naar uitkeek. Op Het Blauwe eiland heb ik een hele leuke tijd gehad, zeker met Daisy. Dan wil ik iets zeggen maar niemand ooit achter is gekomen, Een verbond, zeker niet een lang verbond. Daisy en ik hadden een verbond, we zouden elkaar er niet uit stemmen. Met Daisy als leider hoefde ik me niet zorgen te maken dat ik eruit zou worden gestemd. Toen Daisy eruit ging was dat behoorlijk klote. Toch heeft ze me goed geholpen met de samensmelting.
Dan de samensmelting, de beste tijd van de CSC. De lol die ik soms op chats heb gehad over mogelijk verbonden zal ik nooit vergeten.
Hier was toch mijn uiteindelijke doel om die finale te bereiken. Tja, als dan die eilandraad komt voor de finale en je valt er dan net uit is dat behoorlijk klote. Nogmaals, ik heb echt genoten van de CSC. Ik lees net over CSC Advance en ik beloof je. I'll be back
LC