Nieuws Volg en like ons op Facebook!
Drie kaartjes? Gaat het vriendinnetje ook mee?
Idd,op kosten van de ouwe
mijn mobiel is vanmorgen kwijt geraakt in de trein ik weet niet of ik hem gewoon heb laten vallen of dat hij gepikt is maar hij is iig weg heb er net al een uur over gehuild
met 2 tegen 1,das niet eerlijk
Koekoe houdt van
Misschien hield ze er rekening mee dat je Belg bent?
Heb je'm al gebeld?En al aangegeven bij de NS dat je'm kwijt bent?
ja heb ik al gedaan, ben zelfs in Rotterdam, Delft, Leiden, Utrecht en Amsterdam bij de gevonden voorwerpen geweest. En elke trein die op mijn trein leek ingestapt en even op de plaats gekeken waar ik zat, maar nergens was hij te vinden :-\\Het ergste is nog dat iemand hem heeft uitgezet, hij moet dus gevonden zijn maar door wie???
Shi*t zeg Hij is uitgezet? Had je hem beveiligd met pincode? Dan kunnen ze er iig niet mee bellen als ze hem weer aanzetten, en is er dus nog hoop dat ie bij gevonden voorwerpen opduikt.
waren je baterijen misschien bijna op, dan is dat de reden dat hij uit is.
heb er net al een uur over gehuild
kom maar hier!
Is me zaterdag ook gebeurd... maar er bestaan nog eerlijke mensen! Maandag lag hij in de post, opgestuurd dor iemand die hem gevonden had!
hoe komen ze aan je adres dan
ze hebben gebeld naar degene waar ICE bijstaat (internationaal erkende afkorting voor 'in case of emergency', kijken ambulancebroeders bv ook naar)... en die gebeld... vervolgens adres gevraagd
Koekoe, op mij kan je rekenen hoor, maar zet dan alsjeblief niks meer op de topic top of flop van dat wat je hoort en ziet tijdens die optredens, want das echt ni te doen
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
1037 gasten en 6 vaste bezoekers