WIDM begint dus pas op 27 mei
Maar nu OT
(maar ik blijf discreet).Deze zomer ging ik even een dagje naar een land dat begint met de letter N,de provincie begint met een Z,de "stad" met een M en de persoon zijn/haar nick op RN begint met een D.
Het was een zeer leuke dag,enorm gastvrij enzo.
Op de terugweg liet mijn enige vorm van navigatie het afweten,dus moest ik zelf mijn weg terug naar huis zoeken.
1 keer had ik op een rotonde een afslag te laat genomen en kwam in een doodlopende straat terecht.Maar uiteindelijk ben ik thuis geraakt.Toen ik het D vertelde,was het uiteraard:
Zelf woon ik een beetje "in het hol van pluto"(en huppelt mijn land vaak achterop tov N),maar eindelijk staat mijn straatje op streetview
Nu ik even tijd heb zat ik daarnet wat op streetview en plots dacht ik:"he,laat ik even kijken waar ik verkeerd afgeslaan was"...........Land,provincie,stad,straat,nummer ingetypt........niets
Ik dacht dat ik iets fout gedaan had,dus alles opnieuw gedaan,en nog eens,en nog eens.....niets.......
Conclusie:D lachtte wel met mij,maar als die computergenieën van Google met hun spitstechnologie het niet vinden....en ik raak er meteen in en na 1 foutje er terug uit puur op eigen orientatie,zonder enig hulpmiddel....dan ben ik blijkbaar toch niet een grote dommerik he
Wat ik eigenlijk gewoon wil vragen;Dolfie,weet jij waarom jouw straat niet op streetview te zien is?