Nieuws Vanaf 24 maart gaan we weer op zoek naar de mol!
eigenlijk was het gisteravond. al zappend heb ik op tv één gezien dat er in Nederland (maar ik weet niet precies waar)een boerin is die een of andere relaxtherapie kent,en dat is:KOEKNUFFELEN!!
De boerderij van Marente Hupkes in Voorst. Marente geeft sinds anderhalf jaar workshops koeknuffelen. Vanuit het hele land komen belangstellenden naar de boerderij in Voorst. Uit onderzoek is gebleken dat veel mensen rust vinden bij koeien. In eerste instantie kwamen mensen alleen maar om iets 'leuks' te doen. Maar tegenwoordig wordt koeknuffelen steeds vaker gebruikt voor teambuidling. Het rustgevende aspect van koeknuffelen wordt steeds belangrijker. Bij het koeknuffelen zijn de volgende stappen te onderscheiden. De eerste stap is het uitschakelen van het ego. De persoon moet zich het volgende afvragen "mag ik contact met de koe?" De koe laat dan blijken of het in orde is. Dit is vooral te zien aan de oren. De volgende stap is het dichterbij komen. De laatste stap is het daadwerkelijk contact maken met de koe. De koe geeft aan of dit mag of niet.
klinkt lief
ik ben de enige gastheer voor 28 gasten
Ik heb m'n rezervebatterij voor m'n fototoestel weer gevonden
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
1008 gasten en 2 vaste bezoekers