Eigenlijk was het de ontdekking van gisteren...Ik ben een wanbetaler die geen wanbetaler is
Ik kom gisteravond thuis na een vermoeiende werkdag en aansluitend een studiedag en bij binnenkomst krijg ik te horen dat de tv het niet meer doet.
Ik alle kabels controleren, andere tv naar beneden gehaald, ook die doet het niet dus moet het aan de aansluiting liggen.
Manlief belt uiteindelijk met de helpdesk van UPC, komt eerst in de wacht te staan en ja hoor na 10 minuten krijgt hij een vriendelijke heer aan de telefoon die ons na veel uitleggen weet te vertellen dat de betaling voor ons adres is stopgezet. Daar klopte dus niets van want ik kan via internet mijn afboekingen tevoorschijn halen en ja hoor er is toch echt 81 euro afgeschreven in December voor de komende periode.
De vriendelijke heer gaat verder zoeken en komt tot de conclusie dat we nog steeds voor ons oude adres betalen en niet voor ons nieuwe adres waar we toch al vanaf 5 september wonen en de verhuizing is toch echt geregeld aangezien we een bevestiging hebben gekregen van UPC.
Tja deze vriendelijke heer kan ons niet verder helpen daarvoor moeten we bij een andere afdeling zijn en die is al gesloten...we mogen dus vandaag terugbellen om de betalingsregeling te regelen voor de afgelopen periode want ja we zijn nu wel aangemerkt als wanbetalers...eh maar we hebben toch betaald voor ons oude adres terwijl we daar geen gebruik van hebben gemaakt en iemand anders ook niet want er woont nog niemand...nou ja u bent eigenlijk een wanbetaler die geen wanbetaler is en daar wil ik het voor nu bij houden aldus de ietwat minder vriendelijke heer...tja wat heb je dan nog te zeggen behalve een aantal scheldwoorden die in manliefs hoofd opkwamen maar die hij ook knap niet wist te zeggen omdat hij zo beleefd is opgevoed
Maar goed vandaag mogen we weer in de wacht gaan staan en kijken of we nu wel alles kunnen regelen zodat we over drie weken weer tv hebben want zolang kon het wel eens gaan duren
EDIT: vanaf maandag hebben we weer televisie want dan pas is er een monteur in de buurt die voor ons dat ene schakelaartje om kan zetten....tssss 't is me toch wat maar we hebben enorm veel excuses gekregen en dat het echt een fout van hun kant was en tja het enige wat ze nu voor ons kunnen doen is alles maandag al regelen want anders had het veel langer kunnen duren. Nou daar zijn we blij mee
Dat wordt verplicht spelletjes doen, op familiebezoek en veel dvd's kijken