Nieuws Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief!
Manlief heeft een navigatiesysteem en daar kun je dus ned 1,2, 3 en omroep flevoland op ontvangen dus ik heb net een stukje van de IQ test gezien maar helaas was de stroom op en het kabeltje om hem op te laden ligt in de auto en die heeft manlief mee...tja dan knikker je gewoon je zoon onder de douche zodat ik weer kan computeren
Eind februari eindelijjk weer rij examen waarschijnlijk
denk het niet, daarom ben ik er ook nog nooit geweest
Zit ik even op een live web cam te kijken in Innsbruck, daar is mijn zoon nu met schoolreis, heb ik het idee dat ik hem zie op een pleintje een foto te maken, stuur ik dit naar zijn mobile, zegt ie, dat zou best eens kunnen. Leve de web cams
Wat leuk zeg m@ri@nne.
Iq van 120
goed, ik 129 ontdekking van gister: een goede vriendin van me zag ik gister opeens bij de IQ test op de tribune (beauty en brains)
Ik ga maar niet vertellen wat ik had.... Ik schaam me dood
hahaha, ja zal vast wel boven het landelijk gemiddelde zittenhier thuis maak ik altijd wedstrijdje met mijn moeder, en ik baal, dit jaar heeft ze me dik ingemaakt (140)
Nee.. Ik had t rekenen verkloot en taal haha.. dieptepunt... Vorig jaar had ik wel 123Laat ik maar zeggen dat ik boven de 100 had...
taal vond ik moeilijk en die verhaaltjes en het hoofrekenen. Met flink wat gokken had ik nog een paar dingen goed . Ik had dan net c uitgerekend en dan verdween alles. zucht...
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
683 gasten en 6 vaste bezoekers