Ik ben een tijdje terug naar de diëtist geweest vanwege mijn misselijkheidsklachten (die niet overgingen na de galblaasoperatie
). Nu moest ik meer vezels eten en ook een eetdagboekje bijhouden. Daar schrijf ik ook elke dag in, wanneer ik misselijk ben. Dit is sowieso altijd na het ontbijt (ontbijtgranen, fruit en yoghurt). Nu kan ik geen last hebben van glutenallergie o.i.d. want na de lunch ben ik alleen soms misselijk. Dus nu vrees ik een beetje dat het iets met lactose is waar ik misschien overgevoelig voor ben ofzo.
Want laatst was ik echt super misselijk en toen had ik een kaasstengel gegeten en nu ben ik ook best wel misselijk na een lunch van een broodje kaas en vlokken. Oh en gister was ik ook misselijk na het eten van chocola.
Mijn favoriete avondeten is cordon bleu
Mijn favoriete ijs is Italiaans of Ben en Jerry
Mijn favoriete lunch is een tosti met kaas
Mijn favoriete snack is kaas-uienchips
Mijn favoriete snoepgoed zijn tony repen
en oh ja verder ben ik echt dol op alles waar je gesmolten kaas over heen kan gooien.
Dus mocht ik gelijk hebben met mijn ontdekking, dan gaat het echt helemaal goed komen hier.
Morgen maar even mijn diëtiste mailen om te vragen of ze denkt dat mijn vermoeden juist kan zijn