Nieuws Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief!
Megan was er vandaag(even) vroeg bij
menno is nou ook online
Krijg jij nooit het gevoel dat hij dat altijd is
Ik zie het nu ook: er is naast Lord Menno ook nog een Menno online.
ik ben 12 uur in subcoma geweest
1004 berichten verder vind ik dit een geweldig leuk en gezellig forum!!! Mede dankzij de moderatoren hier! En ook zeker dankzij een bepaalde club mensen die plezier en respect hoog in het vaandel hebben! Geweldig!Vandaag kwam ik erachter dat het ook anders kan: het molehill-empire-forum waar ik na welgeteld één bericht (welke uitermate netjes was!!!) al bijna in de ban gezet wordt... hoe onwelkom kun je je voelen? ZEER onwelkom en dat volledig dankzij de moderatoren aldaar en dan met name een zekere Niecke
Ik heb enige ervaring met een ban maar een bijna ban na slechts 1 bericht? Hoe doe je dat?
Hallo,Even een reactie op het topic: "groene boekje", waar helaas al een slot op zit.Iby heeft gelijk, in de tegenwoordige tijd is stam+t en dus is het:"de andere speler ondertekenT het contract"Jullie hebben het over een voltooid deelwoord bijvoorbeeld:"de andere speler heeft het contract ondertekenD"In het geval dat door Iby wordt aangedragen is het wel degelijk stam+ T en niet +DMet vriendelijke groet,Dwaas (overigens docent Nederlands)
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
635 gasten en 6 vaste bezoekers