Nieuws Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief!
oeh dat zou ik wel willen...maar ik heb er al vier dus ze gaan weg helaas...interesse??
Je bedoelt: hoe ouder hoe botter, of hoe oudewr hoe milder? Kan namelijk allebei he?
Je bedoelt: hoe ouder hoe botter,
Er zijn twee babycaviaatjes geboren Ze zijn sprekend hun moeder en zo ontzettend lief
Is me zaterdag ook gebeurd... maar er bestaan nog eerlijke mensen! Maandag lag hij in de post, opgestuurd dor iemand die hem gevonden had!
Is gisteren gebeurd:Tegen 17.00 uur belt m'n schoonmoeder vanuit Rotterdam of ik m'n portemonnee kwijt ben? Ik had zoiets van hu Ik was net terug van boodschappen doen dus ik kijk in de wandelwagen. Nee dus. Bleek hij dus gevonden te zijn door iemand hier in de wijk. In mijn portemonnee zit een visitekaartje van mijn sch.moeder en de vindster had haar opgebeld. Er zijn nog eerlijke mensen
ja het kan allebei, ligt aan de persoon denk ik, hoe bot of mild hij/zij al was... ik bedoel dus dat het erger word met de jaren
ontopic: volgens mij is het zo dat leeftijd de botheid van 'de mens' bepaald :
Test is een jaloerse bok
Dat is jammer, niks ernstig hoop ik.Heb wat in het smoelenboek aan het bladeren geweest, heb jij mooie kijkers zeg.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
906 gasten en 5 vaste bezoekers