Zoek de schrijffouten
Noit meer met Eurolines bus mee
Gepost door: Marite ()
Datum: 20 maart 2007 18:38
Hoi,
ieve mensen die naar Letland reizen.Ik advisier van harte om noi een Eurolines bus te nemen on naar Letland te gaan of waar dan ook.
19 maart j.l. heb ik mijn moeder op de bus gezet die vertrekt vn Roterdam naar Letland.De bus had 3 uur vertraging.en dat wisten ze ruim van tevooren(daar kwamen wij later achter) maar reizigers weerden niet ingelicht.
De stjuardesses spraken alleen maar litouws.Dus geen lets,paar woorden russisch en verschrikkelijk gebroken engels.Wij moesten met gebarentaal duidelijk maken dat alleen mijn moeder met de bus mee gat en niet ik.WC in de bus was kapot en de hele bus stonk.Ook eten was er in die bus niet.En dat wisten veel mensen niet tuurlijk.Mensen die wel eten mee haden gingen met anderen delen die niets bij zich hadden.Toen de schofeur hoorde mensen daar over klad\gen heeft hij gezegt dat eten in de bus eigelijk niet mag omdat dat onhegienisch is.
Zelfs om warm water moest mijn moeder aantallen keeren de stjuardes roepen en toen ze kwam vroeg ze met erg arogante stem want moest zij alweer.Ook onze tas werd door schefeur kapot gemaakt,waar ze geen verantwoordelijkheid willen dargen.
Ik heb gisteren al een email opgestuurt maar geen antwoord teruggekregen.
Dus noit meer met Eurolines.
Groetjes Marite.