Nieuws Volg ons ook op Twitter!
vis hoort lekker te ruiken
dat de apotheek ineens op zaterdagmiddag dicht is, en dat laten ze dan ook niet even weten
wat zijn die apothekers toch slechterikken he
Er zal wel een relatie zijn met het plotselinge dicht zijn en de nieuwe moderators hier... zal wel meer werk kosten dan ze dachten
Haja,en dan zijn we nog zééééér braaf geweest(tot nu toe),we hebben de nieuwe mods nog niet eens op de proef gesteld
er is wel iets geweest hoor, in het ER-forum. Betreffende berichten zijn inmiddels verwijderd.
tja bij swifty vergeleken ben ik babysmurf...lief schattig en zeer paaibaar
Mijn witte allstars zijn eigk een halve maat te klein maar ik moet en zal ze aan vandaag.
ik heb nog helemaal niets met mijn mod-powers gedaan
luie donder!!!
Laat mij alles weer doen...
Gelukkig wel ja... maareh, dat waren wij niet en zo zullen we nooit zijn. Wij zijn heeeeel leif voor onze modjes...
idd Dwaastoo,zo is het he Al vind ik wel het "leif" van de ene mod interessanter dan het "leif" van de andere mod Maar Bakkie kijk hier eens als een van de weinigen heb ik vandaag van 's morgens tot 's avonds gewerkt(zonder een pc in m'n buurt) en ik word ervan beschuldigd dat ik een hacker op ibung's computer ben geweest ofzo? Men pest mij gewoon Ze mogen dat niet meer doen he Bakkertje,een lieve jongen pesten?
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
367 gasten en 2 vaste bezoekers