Nieuws Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief!
Ik mag ook morgen uitslapen.
Dat ik me morgen heel blij voel als ik wakker word en nog door mag slapen. Misschien denk ik dan wel even aan D*nnetje
Ik denk dat dan de verkeerde personen aan D*N denken als diegene opstaatik denk dat hij liever heeft dat wat meiden dat doen, of ik
ik ben volgende week sowieso wat rustiger want ik ga naar almere!
familie??ben je dichtbij het gooi iig zit ik vaak in de trein naar almereniet echt de fijnste stad voor mensen van onze leeftijd(sorry voor de forummers die er wonen)
okee jah, maar ik ga ook voor familie dus heb er niet zoveel last van.en verkrachtingen denk ik ook niet
ik hou sowieso niet van grote steden.... is het zo druk!wordt ik helemaal gek van en dan raak ik nogal verward
Enne tdietz tis maar net in welke wijk je woont in Almere...ik woon in een prima wijk waar relatief weinig gebeurd
ik ben er ook niet zo fan van, doe mij maar een groot dorp idd, ben 1,5 jaar geleden ook een paar keer in Almere geweest en dat was echt een prima wijk(oa almere haven ofzo)
Ik denk morgenochtend aan D*N als ik me nog een keertje heerlijk omdraai wetende dat hij me niet weet te vinden in het mooie Almere
Heb 12 jaar in haven gewoont en dat is net een dorp..woonde aan het strand en was binnen een mum van tijd in het bos...werk nog steeds in haven maar woon nu elder in stad...en ja er is voor jullie leeftijd weinig te doen in het Almeerse...ben gelukkig zelf geen feestbeest en ga ook nooit uit dus ik heb het er vooralsnog prima naar mijn zin
D*N gaat op zoek naar bakkertje
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
762 gasten en 1 vaste bezoeker