Nieuws Volg ons ook op Twitter!
Zal Dolfie straks sexy gekleed zijn?
dolfie der avatar is een konijntje en daarachter staat een beertjedolfie wordt van achter genomen
@Tdietz: wel eens van een schaduw gehoord?
tsja, ik zit al de hele dag/nachr/ochtend te wachen............ OP JOU
Misschien moeten we een praatgroep oprichten...ik zit ook al jaren te wachten op koekoe, maar hij komt nooit
hoe gezellig het was gisteren met koekoe ik in de kroeg...
Nog een praatgroep? Maar die zin die ik onderstreept heb,daar heb ik een uitleg voor;ik ben gewoon bang Ik ben nog maar in 2 Nederlandse provincies geweest;Zeeland en Limburg.In Limburg wonen er sympathieke,gastvrije mensen,in Zeeland wonen er....Zeelanders of zoiets. Nieuw-Zeelanders of Oud-Zeelanders...wat maakt het uit? Dan nu over Flevoland.Ik heb dus een deel van de FlevoPost in mijn bezit(ik lieg niet he)Uit de FlevoPost van woensdag 22 april 2009 citeer ik:"Poepmiddag.Kom op zondag 26 april naar bezoekerscentrum Oostvaardersplassen voor een heuse poepmiddag.Het duurt van 13.00 tot 16.30 uur." Nou,als je dit als Vlaming-zijnde leest met in je achterhoofd de gedachte dat Bakkertje al jaren op je zit te wachten.......Je zou ze voor minder knijpen hoor
jajajaja...smoesjes meneer de Belg!!!Op het forum een man dan ook in Flevoland een man
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
1020 gasten en 0 vaste bezoekers