we zullen wel moeten inleveren om de BV Nederland draaiende te houden
Helaas de waarheid. En natuurlijk ben ik het ook wel met Test eens, maar wat moeten we anders? Met z'n allen massaal de straat op en gaan staken? Nee, dat is goed voor de economie! Natuurlijk moeten we niet overal zomaar aan toegeven, maar ik denk dat we even een tijdje de broekriem even stevig moeten aantrekken, om er straks beter uit te komen.
k kom uit een gezin met een gemiddeld tot goed inkomen. Ik heb nooit iets te klagen gehad, maar als er weer eens bezuinigd moest worden, was de eerste categorie die getroffen werd de categorie waar wij in vielen. Jan Modaal is altijd de sigaar. M'n vader heeft altijd keihard gewerkt voor z'n centen, maar we hebben bijna nooit een echte meevaller gehad. Belissingen die extreem goed voor ons uitpakten. Met politiek links kan de hardwerkende gemiddelde modale Nederlander straks zijn hypotheek niet meer betalen, mag de middenstand weer opdraaien voor de extra kosten van de mensen die met een uitkering zitten. Ik moet er echt niet aan denken om dat er een links kabinet komt, want wie wordt er dan weer het hardst getroffen? Juist.
(Misschien moet deze discussie verhuisd worden daar een politiek topic in de Huiskamer?)