Nieuws Volg ons ook op Twitter!
parkwijk, danswijk, verzetswijk, kruidenwijk, stedenwijk, literatuurwijk, filmwijk, muziekwijk....in ieder geval gaat de trein door mijn wijk Jullie ook slaap lekker
is het muziekwijk?
waar gaat het niveau hier op het forum naartoelukie4 als leraar die niet eens kan spellen
Ik heb zojuist de eerste Virtual Mole opdracht van 2011 bedacht.
wat leuk, nu nog iets van 23 te gaan
Nou, de eerste is altijd het moeilijkst.
Ik denk nu dat verra die 13 is ik mij hier in de relaxhoek iets vaker moet gaan spoileren zeker in de late filosofische gesprekken die ik voer met D*N
ik heb nu een hele goede in mijn hoofddoordat ik nu een redelijk grote brandwond op mijn arm heb kan ik er wel makkelijk gebruik van maken, ik ga gewoon binnenkort uit met een shirt met korte mouwen aaneen mooie meid ziet dat en vraagt dan hoe ik eraan komIk: Die heb ik gekregen toen ik vocht met haaienzij: jij bent zo stoer, neem mij ofZij: maar wanneer heb je dan met haaien gevochtenIk: toen ik met mijn vliegtuig neerstortte waar ik dit (ik wijs naar een ander litteken die ik nog moet maken) litteken heb opgelopen, midden in de stille oceaanZij: jij bent zo stoer, neem me goed heh
wanneer en waar zal ik dat tweede brandwond gaan maken :\\
wordt je dan niet een beetje emo?
Ik ben een emo die houd van een kleurtje (hou van kleren met een felle kleur, op roze na)
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
778 gasten en 1 vaste bezoeker