Nieuws Heb je onze activiteitenagenda al bekeken? In het infocenter, helemaal onderaan.
of Koekoe overvalt de boel daar
whahhaha, geweldig koekoe
Nee hoor,helemaal niet.Het heeft niets met het verschil tussen Ned. en Bel. te maken,ook niets illegaal ofzo Gewoon klantvriendelijkheid,dat is het Ik moet dagelijks een pilletje innemen(en nee grapjassen,ze hebben GEEN blauwe kleur )maar daarvoor heb ik een recept nodig.Ik heb niet altijd zin om eerst even enkele uren bij de dokter in de wachtkamer te gaan zitten,dus haal ik een volledig doosje en zeg tegen mijn apotheker dat ik later wel eens een recept binnenbreng,en dat is prima voor haar Mijn apotheker is dus ook een vrouw....Okee het is wel een lelijke en ze heeft een snor maar van haar krijg ik tenminste mijn pillen,terwijl dit bij mevrouwtje X niet zou lukken Maar over "waar denk je nu aan" gesproken en de wachtkamer bij de dokter,ik heb me ooit in een wat genante positie bevonden en ik heb dit hier ooit ergens gepost.Ik heb geen tijd om dat hele verhaal opnieuw te vertellen voor de mensen die hier nog niet zolang zijn,maar ik zoek het even terug
Ha,gevonden Re: Wat ga je NU doen? Gepost op: 22.09.2006, 21:39:19 » Nu zal ik eens iets vertellen. geloof me of niet,maar het is me echt overkomen.Af en toe speel ik op de lotto.zowel op zaterdag als op woensdag.En ik neem steeds dezelfde cijfers.Een bewuste woensdagavond zat ik in de wachtzaal bij de dokter,enkel om een recept en daar is er een TV die steeds op één staat.Die dag had ik niet op de lotto gespeeld,ik zat daar nog alleen in de wachtzaal,en wilde de uitslag zeker niet kennen,want stel je voor dat de 6 balletjes eruitvallen die ik normaal speel.(ik zou helemaal gek geworden zijn)Ik wou niet naar die TV kijken,dus keek ik de andere kant uit,maar toen kon ik het nog horen natuurlijk. Ik durfde niet aan die TV prutsen,om het geluid uit te zetten,en toen heb ik maar mijn vingers in mijn oren gestoken,met het idee dat er toch niemand meer na mij zou binnenkomen,en het toch maar enkele minuten zou duren.Dus zat ik daar ff de andere kant op te kijken,met mijn vingers in mijn oren.Ik draai me om,om te zien of de lotto-trekking al gedaan was,staat de deur open met de dokter die mij bij hem wil roepen,terwijl ik daar zit met mijn vingers in mijn oren Alles goed met je? vroeg hij,terwijl ik met het schaamrood op de wangen het allemaal van die lotto probeerde uit te leggen... Sindsdien heb ik het zo niet meer voor medicijnen met recept
stilte voor de storm..........
*** geen commentaar ***
stilte dus.............heeeeeeeeeeeeeeerlijk
zou die de dokter ook nog een hand hebben gegeven )
endocrinologie, dat is mijn keuze vak nu wat zijn de keuzes ja?
Ik ga in ieder geval cognitie en gedrag doen, en de rest van de vakken van Biologie vind ik niks... Ik ben dus een vak aan het zoeken bij een andere studie, maar dat zijn er nogal wat XD
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
391 gasten en 0 vaste bezoekers