Soms spoken verschillende gedachten tegelijk door iemands hoofd. Gedachten die op de een of andere merkwaardige manier bij elkaar komen, en door elkaar heen lopen.
Hans Zimmer staat bekend als een van 's werelds beste musici, al zullen mensen niet meteen weten waar ze die naam ook weer van kennen.
Het forum hier heet Realitynet, maar is nog steeds voor een groot deel gebaseerd op Wie is de Mol. Muziek van Hans Zimmer is gebruikt bij Wie is de Mol.
Enkele dagen geleden ging het laatste deel van Batman in premiere. Bij een van die premieres, in Denver, voltrok zich een tragedie die de wereld schokte, 12 mensen die hoopten op een leuke avond, overleefden dit niet. Hans Zimmer heeft meeewerkt aan deze film.
Op internet staan youtubefilmpjes met overzichten van de gebeurtenissen in Noorwegen, morgen precies een jaar geleden. De muziek die erbij gebruikt wordt, is onder meer van de hand van Hans Zimmer.
Gisteren sprak ik via msn met een vrouw die twee vrienden heeft verloren op Utoya, en ze refereerde onder meer naar die filmpjes.
Rode draad is Hans Zimmer. Tegen wil en dank, dat wel.
Ik zei het al: soms gaan gedachten door elkaar heen lopen, zaken die eigenlijk helemaal niets met elkaar te maken hebben komen op een merkwaardige manier bij elkaar.
Als ik nu ergens de naam Hans Zimmer hoor, of ergens muziek van zijn hand hoor, koppel ik onbedoeld dit soort dingen aan elkaar.