Nieuws Praat mee over elke Internationale versie van de Verraders in ons nieuwe Traitor board!
of ik eens op de moderator-knop zal klikken?
Wanneer je je paspoort laat vernieuwen, moet je eerst je oude inleveren en betalen. Met dat betalingsbewijs zou je je nieuwe paspoort moeten krijgen. Zo gaat dat tenminste hier in Maastricht.
aan Bakkertje... jarig en uitslag op één dag
Maar echt positief was hij ook weer niet omdat ze niks konden vinden, nu krijg ik 2 november een kijkoperatie...dus dat is wel weer goed nieuws
Enne de uitslag kriebelt gelukkig niet Maar echt positief was hij ook weer niet omdat ze niks konden vinden, nu krijg ik 2 november een kijkoperatie...dus dat is wel weer goed nieuws
kijk, miss zien ze dan meer beter dan slecht nieuws op je verjaardag toch?
Aan twinnie die nog een maand extra mag strompelen
Idd goed nieuws, maar die maand extra strompelen schoot me toch wel even in het verkeerde keelgaat en heeft wat traantjes opgeroepen. Ik ben die krukken toch zo vreselijk zat na bijna een half jaar
Aan de veerkrachtigheid van mijn zieke kat Roxette Niet dat ik verwacht dat ik d'r nog jaren heb, maar het beestje geeft zich niet zomaar gewonnen.
Ik heb eens in de online lijst met kattennamen gekeken, en ze komt er niet 1 keer in voor.Tja, hoe kom ik aan de naam Roxette? Ze werd geboren in een tijd dat ''It must have been love'' in Nederland een grote hit was. 27 juli 1990.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
1022 gasten en 7 vaste bezoekers