22 juli 2004
De Baron grote winnaar Forumverkiezingen
Enschede (RN-Hoofdkwartier)
De Baron heeft toegeslagen tijdens de forumverkiezigen die gisteravond gehouden zijn. De awards voor liefste user, beste user, beste Nederlandse user, beste Belgische user, beste Zambiaanse user, best baron, mooiste avatar, mooiste ondertitel, mooiste nickname, orgineelste user, meest bijzondere user, meest vrolijke user en de leukste rokende vrouwelijke admin met webcam vielen hem ter eer. 'Vooral die laatste is mij een raadsel' aldus de Baron in een korte verklaring. 'Hier doe je het allemaal voor he, vooraf had ik dit natuurlijk nooit zien kunnen aankomen. Alle ogen waren gericht op Nostradamus die volgens de kenners met de meeste prijzen naar huis zou gaan. Helaas, er kan er maar een de beste zijn, we laten ons niet kennen, we gaan gewoon maar door en wie niet tegen zijn verlies kan die is maar zielig hoor.' De verkiezingen kende nog meer verrassingen. Zo werd Bono uitgekozen tot 'Meest Irritante User' Bono in een korte verklaring: 'En ik ben geeneens een user, ik ben alleen maar een beer die van de ene op de andere poot heen en weer heenhopt.' De andere winnaars in betreffende catorgien:
Beste badasschick: Dorine
Beste oudje (boven de 100): Verdi
Lelijkste forumwoord: SMORG
Moeilijkste forumnaam: Anzjie
'Mag ik een teilje, wat ben jij een slijmbal'-award: Kîm, Cora Bora, Lorelei, Linda, Dorine, Compuart & Verdi
Beste Nieuwsovertikker: Nostradamus
Oeuvre-award: Chriz