niet juist, de kat is op vakantie en is weer terug als ik terug ben van vakantie...
De kat is op vakantie zegt ze, rijd ik vanmiddag in mijn limo naar huis en omdat het zo warm was, draai ik het raampje los, ik zeg 'JP, stop eens. Wat is dat daar aan de boom?' Heeft ze gewoon het poesje aan een boom geknoopt. "Op vakantie"
Ik heb het opgenomen in 'The Baron Mansion' en daar moet het bijkomen. Het is de bekende druppel!
Ik stel een onschuldig spelletje op waar je pluche cyberknuffelaapjes kan winnen en wat doen bertha en Molice, die gaan gewoon doodleuk echte aapjes weggeven. Illegale inheemse dierenhandel hier op het forum. Schande! Om nog maar te zwijgen dat er op Russische wijze beren verplicht worden om te dansen, die arme beer heeft zo lang op hete kolen staan dansen, dat ie niks anders kan van de ene op de andere springen. Sielug!
Daarom heb ik besloten voor mezelf dat de mensen op dit forum een zo'n hoge mate van dieronvriendelijkheid kennen, dat ik het forum ga boycotten.
Natuurlijk maar voor een paar daagjes, want ik ben veels te verslaafd en heb je weleens een junkie zien flippen zonder dope? Mij zien jullie hier
voorlopig niet meer terug!