Wegens succes herhaald![/color]
WAT?
De welbekende forumverkiezingen!
WAAR?
Op alle sites van Realitynet.nl!
WIE?
Door jullie, voor jullie (en een beetje door mij...)!
WAAROM?
Omdat het leuk is!
HOE?
Dat zal ik inderdaad eens even rustig uitleggen!
Wat is nou precies de bedoeling van de verkiezingen?Er zijn een aantal categoriën waarin alle users van Realitynet kunnen stemmen op andere users. Na de eerste stemronde, komt er een tweede stemronde. Dit is ten opzichte van de vorige keer een beetje veranderd: De vorige keer was er alleen een tweede ronde in de categoriën waarin twee of meer users gelijk stonden, maar nu zullen in alle categoriën tweede rondes gehouden worden.
Wie mag ik nomineren?Iedereen, crewlid, actieve leden, gewone leden, VIPS, nieuwe leden, echt iedereen, als diegene maar lid is van het forum (dus niet de buurman ofzo).
Heb je nog hulp nodig?Ja!
Ik zoek een mede-presentator die met mij alles wil voorbereiden (beetje leuke stukjes schrijven) en de avond van de verkiezingen wil presenteren. Ook zoek ik naar andere categoriën dan vorig jaar, ik wil graag leuke, verrassende uitslagen! Dus als je een categorie weet, meld het hier!
Waar vinden de uitreikingen plaats?Het is niet zo dat er een heel gala-bal komt en iedereen in pak en galajurk enzo ergens op een mooie lokatie in Nederland, maar het is de bedoeling dat we hier op de site in een topic de awards uitreiken. Het zijn dus geen echte awards, maar het gaat om het plezier en de eer. De winnaars kunnen een korte speech houden als ze online zijn, of ook later als ze alles terug lezen.
Als er nog vragen zijn, kan je die altijd hier stellen!Er kan vanaf nu gestemd worden, en wel op deze categoriën:
- Creatiefste user
- User die de leukste topics bedenkt
- User met het beste/leukste smileygebruik
- User met de leukste woordspelingen
- On-topic'ste user
- Beste/leukste/gezelligste chatter
- Beste lang-poster
- Beste kort-poster
- Leukste oudje (boven de 30 jaar)
- Leukste jonkie (onder de 16 jaar)
- Charmantste user
- Beste sportkenner