In het begin had ik het idee dat het niet zo'n leuk seizoen zou worden als seizoen 1 maar gelukkig veranderde dit halverwege snel
. Ik vond dit echt weer een erg leuk seizoen met interessante koppels.
Gary en Dave waren grappig, soms een beetje rude maar hé daar houden we van
.
de Grannies vond ik sympathiek in het begin, tegen het einde van hun race had ik wel zoiets van uuugh kom op, jullie kunnen ook niets
.
De rivaliteit tussen Will en Blake, liefdestriangel met Will, Tara en Chris
en natuurlijk Will en Tara onderling. Will: "I wanna fill this cap with a million dollars" Tara: "I wanna fill your mouth with a sock so you just shut the hell up".
Inderdaad Tara en Will richting het einde werd teveel geschreeuw en ik hoopte vanaf de final 6 dat ze echt zouden gaan afvallen.
Mary en Peach vond ik ook leuk, girlpower! En beide waren ze zo verschillend wat wel interessant bleef. Ik heb ze volgens mij één keer zien huilen en dat was in hun eliminatie leg, dus ik snap niet dat ze als jankerds worden gezien. Ze waren juist erg sterk
en Peach is gewoon lief
. Team chachacha was geweldig, vooral toen ze in Hong Kong de rest te slim af waren.
Super seizoen, enige wat ik minder vond is dat Chris en Alex wonnen. Weer de twee vrienden net als vorig seizoen. Ik was in ieder geval voor Blake en Paige.