Toch maar begonnen want gespoilerd ga ik sowieso worden, of over dit seizoen of door te kijken of vorige seizoenen, whatever
.
Wel lekker begin, gebeurd genoeg, leuke quotes al!
Mijn gedachten bij de teams:
Big Brother:
Britney en Janelle- twee van mijn favoriete Big brother spelers ooit, dus ja rooting for them. Ze zijn ook best wel grappig
Nicole en Victor- Tijdens big brother niet mijn favorieten, maar ook geen hele vervelende spelers. Ik denk dat ze in TAR wel likeable kunnen zijn.
Rachel en Elissa- Rachel is zo'n persoon die je af en toe wel kan schieten maar zorgt er wel voor dat er wat gebeurd. Elissa was in haar seizoen een likeable versie van Rachel dus wel excited.
Survivor:
Rupert en Laura- Oh god, die gaan het niet goed doen
. Vind ze wel een leuk team, vooral als ze een trainwreck worden.
Eliza en Corinne- Over trainwrecks gesproken, twee super villains van survivor kan alleen maar heel erg leuk worden. Hopen dat ze ver komen.
Brett en Chris- Ik snap niet zo goed wat ze hier doen, ze waren niet eens standout characters in hun eigen seizoen, laat staan in 38 seizoenen Survivor. Ik heb geen hekel aan ze, maar denk dat er leukere opties waren geweest.
TAR:
Nou ik heb dus 4 van de 5 teams nog niet meegemaakt omdat die allemaal uit de moderne TAR seizoenen komen en die heb ik nog niet gezien
. Colin en Christie zijn amazing, geweldig dat ze EINDELIJK mogen terugkomen
. Ook hoge verwachtingen van ze, minstens finale moet er wel inzitten.
Genoeg leuke teams dus!