Net dit seizoen gezien.
Wat is die Big Easy toch ongelofelijk slecht in puzzels.
Zoals hij aan het prutsen was met die koffer, maar nog veel erger: In de opdracht Kafa-esque moesten ze een 5-letter woord raden waarvan ze alle 5 letters wisten. (ik zou vooraf al denken .. 5 letters? 'kafka' of 'franz', en kafka kon niet qua letters, maar ok). Van de 5 letters wist hij dat de eerste letter de F was. Houd je nog 24 combinaties over. En dan besluit hij een 4 uur penalty te nemen?
?
Hij had ze gewoon alle combinaties kunnen inleveren. Duurt misschien 20 minuten. Of hij had ze allemaal uitgeschreven en gekeken welke combinatie uitspreekbaar was. Duurt misschien 3 minuten. Ik weet vrij zeker dat ze er dan nog in gezeten hadden en dat gele koppel verslagen want de laatste detour was een keuzen tussen kracht en behendigheid. Iets wat ze allebei toevallig wel kunnen.
Was wel grappig dat ze opeens naar Nederland kwamen en zelfs langs mijn huis. Mijn mond viel open en ik dacht 'you got to be shitting me'. Zit ik al 15 seizoenen te kijken naar deelnemers die naar de meest exotische plaatsen in de wereld gaan en dan gaan ze opeens naar mijn woonplaats. Zomg!