Afl 1: Leuke opdrachten
Ik zat er gelijk in. Eerst skydiven en daarna de zandkasteeltjes. Het meest tactisch zou mij lijken om de tijdstraf pas te nemen als er nog maar 2 teams op 't strand zijn. Matt & Daniel eruit, niet veel over te zeggen na 1 afl
Afl 2: Mindere aflevering. Mindere opdrachten vond ik, en Idries & Jamil eruit, ik vond ze best leuk. (Al zijn de tweelingen uit seizoen 21 leuker
)
Afl 3: Ook niet zo. Autorijden wel maar vissen minder leuk. De hindernisbaan was wel weer leuk
. Dacht even te stoppen met kijken maar toen de cliffhanger. Gelijk afl. 4 erachter aan gedaan
Afl 4: Deze was leuk
Beide detours vond ik leuk en de roadblock gecombineerd met pitstop ook. Mooie locatie, hoop ik ooit heen te gaan
. En J&J... Ja hoe dom is dat?
Afl 5: Dat liedjeeeeeeeeeeee
en de detours waren weer leuk. Interessant met die U-turn. Jammer van Joey & Meghan. Chuck en Wynona werden dus weer gered, na ook al in aflevering 3.
Afl 6: Schorpioenen vangen vond ik niet heel leuk om te zien, Detour wel! Max en Katie laatste, maarja net in een non-elimination-leg
Afl 7: Leuk dat er een FF in zat, maar volgens mij was-ie makkelijker dan het geiten transporteren
. Neemt niet weg dat ik het Bates en Anthony gun. En Pam en Winnie eruit, mwa wel jammer. Maar detour 2 keer switchen ook niet zo slim.
Afl 8: Leuke roadblock. Switchback met die kazen was leuk: "My cheese is out of control!" Chuck en Wynone eruit, niet erg. Wynona, als je zegt dat je taken niet goed uitvoert waarom doe je dan mee...? Chuck vond ik wel leuk, maar af en toe niet heel aardig voor Wynona
Afl 9: DAT ROADBLOCK!
Detour ook leuk, een van de leukere afleveringen tot nu toe. Mone en Beth laatste, maar weer non-elimination.
Afl 10: Joey en Meghan
i almost cried. Weer ge u-turnd, wat heeft iedereen tegen ze. Quote van een van de countrygirls: "Oh look, they're all u-turned!
Afl 11+12: BATES EN ANTHONYYYYY
het is verdiend. Leuke opdrachten, jammer dat team country er net voor de finale uitlag. Heb ook erg gelachen om de Roller Derby Moms met de Titanic opdracht!
leedvermaak