1. Big Brother 6 - Drama drama drama, daar kijken we voor
Heel goede karakters, interessante gameplay, geweldige momenten en leuke competitions.
2. Big Brother 10 - Wat een geoep BIZARRE mensen en wat een bevredigende uitkomst
3. Big Brother 4 - Fantastische twist, prima cast, powershifts en een geweldige winnaar
4. Big Brother 7 - Drama, hoogstaande gameplay, topcast en throwbacks naar eerdere seizoenen. Het enige dat een zure smaak in m'n mond liet was de manier waarop Boogie met Erika omging en dat dat hem uiteindelijk nog de winst opleverde ook.
5. Big Brother 3 - Geweldige cast, interessante strategie en Danielle en Jason dominance
Jammer dat Danielle niet won maar kun je de jury niet kwalijk nemen. Lisa vond ik ook een prima winnaar
6. Big Brother 2 - Een soort poor man's BB3 voor mij. Net wat trager, geen POV, minder toffe cast maar wel een paar legendarische momenten en een topwinnaar.
7. Big Brother 12 - Underrated, voorspelbaar maar geweldige karakters en hilarische momenten.
8. Big Brother 8 - Leuke karakters, grappige momenten en een ongelooflijke Final 2.
9. Big Brother 5 - Vooral het middenstuk van dit seizoen vond ik heel sterk. Goede cast, interessante twist, paar leuke momenten maar beetje stom einde en meh winnaar.
10. Big Brother 1 - lol