Misschien ligt het aan de instellingen van mijn televisie (dat kan), maar ik vond het qua geluid niet briljant.
Dan nog een korte evaluatie per deelnemer:
Emma: zang was redelijk kaal, ze raakte de noten maar dat was het, dat terwijl ze ervaring heeft met het spelen van musicals (wel amateurmusicals maar dan alsnog)
Glen: werd door het panel geroemd om zijn inleving, maar ik vond het vooral erg vals. Daar kan ik niet omheen luisteren helaas.
Lisa: heeft een musicalopleiding gedaan, dus als er iemand dit zou moeten kunnen is zij het. Ze zong goed, maar ik had beter van haar verwacht. Ik heb Lisa veel beter horen zingen in andere programma's.
Michel: verrassend goed voor een niet-zanger, soms had ik het idee dat hij teveel kracht zette waardoor het bijna schreeuwen was, maar dat mag bij dit nummer. Heel knap gedaan.
Susanna: ik vond het commentaar erg negatief, want eigenlijk vond ik dat ze het best goed deed. Ze zong het nummer net zo goed als Nicole Kidman in de filmversie wat mij betreft. Ook de performance was top.
Gerard: mooi gezongen, knap gedaan
Sylvia: haar optreden was niet echt geweldig, maar de sing-of deed ze wat mij betreft beter dan John. Ik hoop dat ze nog veel zanglessen en begeleiding krijgt en ben benieuwd naar volgende week.
John: zijn optreden was beter dan dat van Sylvia, maar zijn sing-of vond ik echt helemaal niets.