Ik heb vorige week niet live kunnen kijken (was mijn verjaardag aan het vieren buitenhuis) Dus deze week wel live gezien, maar daarna meteen die van vorige week via uitzendinggemist erbij gepakt. Wel leuk in die volgorde, want zo lijkt alles uit vorige week rondom de PD
zo in constructie gezet dat Eva ervoor opdraait terwijl alles naar:
Van vorige week..
Fleur vergat haar script/tekstblok voor de theatervoorstelling. Montage riekt wel erg naar Fleur die het wapen van Wolfs pakt zodra hij nog Eva een hart onder de riem probeert te steken..
Van deze week...
Fleur had zo'n matte reactie ala 'vertel mij eens wat nieuws' toen Wolfs zei dat Daan doodgeschoten was.
Fleur heeft nu juist van allen hèt motief want zij is telkens het haasje qua bedreigingen van de Vos meerdere malen
Dus tja, nogal recht-toe recht-aan uiteraard, dat is de hele serie. Maar toch: ze doen het wel leuk, om zo'n rode draad door de hele serie te laten lopen. Vind het vooral leuk om te zien dat Esmee meer en meer schermtijd krijgt als personage, is dè ideale partner van Romeo wat mij betreft. Laat Marion maar gewoon weer de wijkagent uithangen