Ik heb echt een hekel aan die Rachel, had zeker liever Rachel zijn gaan dan Annie, al helemaal toen we hoorden dan Annie de saboteur was.
Rachel haar lag is echt mega irritant, elke keer zo zenuwachtig. Brendon en Hayden mogen van mij ook wel weg. De enige die ik echt leuk vind is de Jood. En Monet, Ragan en Lane zijn ook wel leuk.
Matt, Enzo en Hayden vinden zichzelf heel wat met hun pact, maar ik vind ze niet zo. Kristen zie je niet zo veel, dus daar heb ik nog niet echt een mening over. Vind haar tot nu toe wel vooral 'the pretty girl'. Ik ben er ook nog niet helemaal uit wat ik van Kathy vind, ze is een politievrouw, maar ze kon niet eens uit die karamel kruipen, het was zelfs zo erg dat ze het opgaf... Ik zou me niet echt veilig voelen als zij mij van een moordenaar moet redden...
Ik vond de twist van de saboteur best leuk, ik moet toegeven dat ik andere jaren niet heb gekeken, maar ik vond het wel grappig. Jammer dat ze niet zo heel veel heeft kunnen doen. Hopelijk komt er nog veel drama in het huis
.
Oh, nog 1 ding. Rachel is echt een bitch. Brendon zit ergens mee en ze wordt boos omdat hij ermee komt tijdens een makeoutsession. Ok timing was niet heel goed, maar toch een beetje raar hoe ze reageerde. Duidelijk waar zij op uit was/is...