Terugkerend koppels zijn Brandon en Rachel, Jeff en Jordan en ED en Daniele.
Brandon en Rachel
Jeff en Jordan, al meteen een rekenvraagstuk dat uiteindelijk toch succesvol door Jordan word opgelost
De Donatos verreweg het meest interessant van de terugkerende kandidaten aangezien ze ruzie hebben en het lijkt wel alsof Daniele niks wilt zeggen als Dick in de buurt is.
Jammer dat Chilltown niet terug is maar ik denk niet dat Will ooit nog terug wilt.
Dat de spelers in paren moeten spelen vind ik jammer. Zie liever dat het spel op de normale manier word gespeeld. De golden key is denk ik een zeer interessante twist en ik weet echt niet hoe die kan gaan uitpakken. Ik denk dat iedereen in het huis toch wel graag Daniele en Dick zo snel mogelijk had willen zien vertrekken. Nu word het een keuze wie eerst. Oh en aangezien de golden key je veilig houdt tot de f10 lijkt het me dat het in paren spelen dan ook ophoud en dat het spel dan normaal gespeeld zal worden.
Het laatste wat ik me afvraag is wat dit gaat betekenen voor de POV. Ik denk dat de POV ook in paren zal worden gespeeld. Als het genomineerde paar wint kan het zichzelf dan vetoën. Een ander paar wint: vetoed dan het genomineerde paar en kan zelf als paar niet worden genomineerd.
Maar goed we zullen wel zien.