Nou, de eerste twee afleveringen zijn geweest. Iemand al gekeken? Ik ben een beetje bang dat het de de grote mentor-show gaat worden.. wel leuk dat er nu een extra laag in het spel komt, en een extra competitie. Al is er daardoor weer minder ruimte/tijd voor het in beeld brengen van strategisch spel.
Ben benieuwd naar de aflevering van vanavond en de komende weken...
De eerste afvaller was belachelijk. Gewoon niet eerlijk. En dat gewoon zodat ze zoveel mogelijk mentoren in het spel kunnen laten komen. Daar ben ik 99% zeker van. Anders zou de show te snel gedaan zijn en ik zie de mentoren echt niet terugkomen om een 1/4de kans op $100.000, zonder echte faam als beste speler ooit van BB (voor iemand als Boogie en Janelle, misschien zelfs Dan gaat het echt niet om die $500.000 (Boogie heeft zijn restaurantjes en hij en Will hebben in all-stars meerdere malen gezegd dat ze eigenlijk verlies draaide terwijl ze daar waren en Janelle is schijnbaar met een rijke man getrouwd)).
Maar op zich is zo het spel wel lekker vroeg en sterk begonnen. De coaches zijn hard aan het spelen, maar volgens livefeed kijkers beginnen de spelers zich steeds minder van de coaches aan te trekken. Oftewel de mentoren gaan wss niet keihard domineren.
Voor de rest Willie: "Ik zal ze nooit vertellen dat ik Russells broer ben! Nooit!!!" Eerste week: "Ik ben de broer van Russell Hantz."
Ik vind de newbies wel redelijk. Ian... WTF? Wel om gelachen.
Ashley is hilarisch. Wil is ook wel grappig. Joe is afschuwelijk in de DR. Ik denk dat ze hem in de HoH-room zelf nog kunnen horen.