Seizoen 1 uitgekeken
.
Mijn ranking:
1. Talla, was echt hilarisch, veruit mijn favoriet. Ze was wel niet de beste game-speler en maakte uiteindelijk geen enkele kans op de winst. Maar ze was super entertainend en daarom kijken we uiteindelijk
.
2. Gary, big personality, grappig en entertainend. Uiteindelijk wel blij dat hij niet heeft gewonnen omdat hij terug kwam in het spel dankzij een twist.
3. Danielle, "F*ck all you guys" beste afscheidswoorden van een afvaller
. Ze was wild, ze was bitchy, ze was alles wat ik in een Big Brother seizoen wil zien.
4. Jillian, verdiend gewonnen. Ze was best leuk omdat ze elke keer deals aan het breken was en er alleen maar om kon lachen op een manier van "Oh god wat doe ik nu, ik ben zo slecht". Ze was ook echt een beast in proeven.
5. Liza, de flirt die hard speelt. Jammer dat ze zo vroeg ging en met haar showmance ten onder ging.
6. Emmet, hij speelde het spel het beste en was geen irrritante overconfident boy wat fijn was.
7. Suzette, leuk karakter in het begin die elke keer op één of andere manier bleef overleven. Richting haar exit werd ze ietwat irritant en was het tijd voor haar om te gaan.
8. Aneal, weinig van gezien maar wat we hebben gezien is dat hij voor chaos zorgde wat opzich wel leuk was.
9. AJ, vrij onzichtbaar voor grote delen van het seizoen. Wel grappig in de background af en toe.
10. Kat, niet veel van gezien maar als ze langer was gebleven was ze vast interessant geworden.
11. Topaz, sympathiek was ze af en toe maar vele slechte keuzes hebben haar toch hier vrij onderaan gebracht. Ze was zo dom om in de finale verkeerd te stemmen terwijl ze tijdens het seizoen verkondigd hoe groot fan ze is van Big Brother....like seriously. Haar showmance met Alec helpt ook niet, waar ze zelfs nadat hij haar naait weer bij terugkomt. De ruzie met Talla helpt ook niet en blijkbaar brak ze veel regels tijdens het spel. Zo jammer van mijn nickname genoot
.
12. Alec, the shield was het meest irritante van dit seizoen en hij was het minder irritante deel hiervan. Zijn alter-ego was grappig en hij heeft af en toe wel goeie humor. Uiteindelijk was hij wel super bitter als jurylid.
13. Tom, alpha man egotrip type waar ik sowieso altijd een hekel aan heb
.
14. Peter, was echt the worst. Elke keer als hij in beeld kwam wou ik hem in zijn gezicht slaan
. Ik kan een hele lijst opnoemen met dingen die ik haat aan hem. Zijn zogenaamde slimheid. Zijn arrogantie. Hoe hij schreeuwt in de DR. The shield is in power.....the shield is te laf om uberhaupt een competitie te winnen en is bitter wanneer de mensen die wel competities winnen en actual moves maken hun alliantie achter elkaar naar de juryhouse stuurt. Zijn gameplay was slecht, zijn persoonlijkheid irritant, no redemption for you peter.