zooo ik ben weer bij na m'n vakantie. Helen weg *snikt*
, Jessie die valt
, Judd komt terug, Elissa wint HOH
, Aaryn krijgt er zelfs zelfmoordneigingen van (en probeert het met nagellak remover
), Amanda is crazy zelfs nog erger dan GM ooit is geweest, En nu heb ik medelijden met Aaryn.
Wie zijn er over....
Amanda: Verschrikkelijk mens, hoe heb ik die aan het begin leuk kunnen vinden
. Ze is een bitch, speelt het spel persoonlijk en alles draait om haar.
MCcrae: Hoewel hij niet dezelfde acties heeft als Amanda, is hij wel degene die naast haar staat. Amanda wordt zijn ondergang, hoop ik.
Andy: Ik kan hem ook al een tijdje niet meer uitstaan. Hij is heel erg achterbaks geweest tegen zo'n beetje al mijn favorieten dusja.
Judd: Ik heb nog steeds een vrij neutraal gevoel bij hem. Geen favoriet maar hij staat aan de goeie kant nu.
Ginamarie: Ik weet niet of ik nu gewoon teveel gedronken heb, maar GM is nu eigenlijk bijna mijn favoriet. Ze is opzich best grappig als ze geen bitch of racist is
.
Elissa: Tsja, ze is nu de underdog. Ze heeft wat acties gehad die raar waren en ze is niet de meest briljante speler. Maar ze is wel de enige die ik nog als favoriet kan beschouwen.
Spencer: Ohjah hij is er ook nog *zucht*. Met hem was ik weken geleden al klaar, maar op dit moment zijn er bigger fish to fry.
Als Amanda er niet snel uitgaat, dan gaat dit seizoen echt niet leuk meer worden
.