Kunnen we alleen iets in spoilers zetten als het nog niet is uitgezonden maar wel al op de feeds te zien was?
Als ik nu de winnaar zou moeten aanwijzen, zou ik zeggen: Judd?
Wat zou zuigen want ik vind hem tot nu toe niet echt geweldig entertainend. Maar goed.
Howard verliest de competitie met opzet om niet over te komen als een bedreiging terwijl hij belachelijk gespierd is. Daarna is hij ook nog eens pissed dat zijn alliantie (Jeremy) dropt en hem dus niet veilig kan houden. Zo'n strategie kan niet voor een gast als Howard werken, dat zou hij toch ook wel moeten snappen.
Verder irriteer ik me nu al aan Gina-Marie.
Ik denk dat McCrae best wel grappig is/kan zijn en ik ben dan ook wel blij dat hij de eerste HoH heeft gewonnen. (Trouwens ook grappig dat niemand geloofde dat hij een pizzabezorger was
)
En tja Rachels zus noem ik eigenlijk alleen omdat het Rachels zus is. Ze heeft voor de rest nog niet echt een indruk achter gelaten,al denk ik dat ze het deze week nog wel eens zwaar zou kunnen krijgen omdat mensen vermoeden dat het Rachels zus is.
We zullen zien. Ben benieuwd naar de volgende aflevering (ook omdat ik geen idee heb wie McCrae zou nomineren en wie de MVP zou kunnen zijn).