Volgens mij heb ik nog nooit iemand zo hard aangemoedigd als Heather bij die POV competitie. Ze is zeker een van mijn meest favoriete underdogs ooit. Super blij dat ze gewonnen heeft
Wat betreft de stemming hoop ik dat Sabrina er nu uitgaat, ze is niet alleen mijn minst favoriete kandidaat die nog over is. Ik denk ook dat als Adel gaat Neda een f2 vrijwel in lockdown heeft en ik zie het liever nog even spannend blijven.
Echter als het haar lukt om Adel deze week weg te spelen dan heeft ze een perfecte f4, dan heeft ze als er niet iets heel geks gebeurd haar plek in de finale veiliggesteld. Iets wat heel erg knap zou zijn aangezien dat bijna nooit voorkomt.
Ik moet zeggen dat ik het Neda wel zou gunnen, niet alleen een goede speelster maar ook een leuk karakter, maar ik zou het tegelijkertijd wel prettig vinden als we wat minder strateeg Neda en wat meer grappige Neda krijgen (soms is het een beetje saai (meestal bij een overdosis aan strategie zonder humor))
Gelukkig zien we Neda ook nog wel eens in haar humor pantalon
Heather reactie vond ik trouwens niet schokkend en ik vond Jon een beetje een eikel in deze aflevering. Niet voor het eerst, maar deze keer had het bijna de over toon gehad als hij niet zo enthousiast op het zien van zijn vader had gereageerd. Natuurlijk is Heather boos en Jon had niet alleen moeten vertellen dat ze genomineerd werd vanuit een persoonlijk oogpunt maar ook vanuit een strategisch oogpunt.
Verder over die "dilemma's"... Slechtste dilemma's ooit?
Niemand moest echt iets opofferen of had een echt moeilijke keuze