Als Zach er vandaag/morgen uit ligt gaat dit seizoen echt inkakken ben ik bang. Ik moet volgens mij hopen op een klein wonder
Trouwens met een DE morgen lijkt het me waarschijnlijk dat de BoB twist ophoudt.
Favorieten ranking:
1. Zach - Heeft plezier, grijpt de kans aan om lekker idioot te doen (of is lekker idioot?), zorgt voor drama en is zowel intentioneel als per ongeluk grappig
2. Victoria - Ik heb het idee dat als ze een fatsoenlijke edit zou krijgen Victoria in de buurt zou kunnen komen van Jen Johnson
3. Nicole - Doet me een beetje denken aan Ian Terry, speelt het spel aardig, grote fan en gewoon wel een tof persoon.
4. Hayden(?) - Ik weet niet komen nu al aan bij de HG waar ik moeite mee heb om ze echt te ranken. Maar hij kan soms wel grappig zijn en zijn showmance met Nicole is op zich wel lachen.
5. Derrick - Coole gast, fantastische gameplay maar hij is verder vrij saai. Hij gewoon oké?
6. Christine - Tot nu toe echt geen zak gedaan, maar ze begint door de mand te vallen door het spel wat actiever te beginnen te spelen. Dus hopelijk gaat dat nog voor wat drama zorgen
Vrij idioot gespeeld van haar deze aflevering trouwens, haha.
7. Donny - Wel aardige gast, maar weet niet meer echt iets nieuws te brengen
8. Caleb - Beast-mode idiot... Ik mag hem niet. Maar hij is gestoord en dat maakt hem op zich wel best entertainend.
9. Cody - Zelfde als Derrick minus de fantastische gameplay. Rijdt voor mijn gevoel een beetje in Derricks zijspan.
10. Frankie - Zo ontzettend irritant. Haal hem gewoon weg.
11. Jocasta - Als ze niet elke week genomineerd werd omdat ze nutteloos is zou ik niet eens weten dat ze er was. Helaas weet ik het wel en vind ik haar gewoon echt heel erg saai. Voeg daar t gezwets over god aan toe en haar idiote telefoontjes aan "The Block" aan toe... En nu gaat ze waarschijnlijk ook gewoon blijven terwijl ze naast Zach zit. Dit zuigt
Edit: Dit was trouwens hilarisch