Nu hopen dat Cody de HoH wint en voor zichzelf kiest door Victoria mee te nemen. Victoria zal wel Derrick kiezen en wie Derrick kiest maakt niet uit vermoedelijk. Dus de enife onverwachte wending die dit zeer voorspelbare seizoen nog kan nemen is Cody die Derrick evict
Derrick zou inderdaad een Neda'tje gedaan kunnen hebben door met de overduidelijke jury-goat naar de f3 te gaan. Cody zou zomaar zijn John kunnen worden
Ik denk dat het puur speculatief is want ik denk dat Cody een poes zal blijven en met Derrick naar de f2 gaat -zeker na zijn speech- maar mogelijk was het een betere move geweest voor Derrick om Victoria te booten. Hij wint van iedereen lijkt me, zover ik weet ziet iedereen in de jury hem en als een goede speler en als iemand die ze mogen en hij heeft de hele "for my family"-angle perfect gewerkt zonder dat het averechts gaat werken. Als er een kans is dat iemand hem eruit werkt in de f3 zou dat Cody zijn om met Victoria naar de finale te gaan.
Maar in alle eerlijkheid hoop ik dat het niet gaat gebeuren en ben ik nu Team Derrick. Omdat ik het hem het meeste gun en hij het beste heeft gespeeld en ik een schijthekel heb aan Cody en... omdat er 0% kans is dat Victoria ook maar iemand in de f2 kan verslaan. Ik denk zelfs dat als ze Joey terugbrengen en haar tegenover Victoria in de F2 zetten en de jury laten stemmen, dat Victoria verliest
Wat ik verder hoop is dat Zach
AFP wint, Frankie alsnog gebooed wordt op finale night en dat de Survivor première fantastisch zal zijn
Waarom moet Zach AFP winnen?
Ook wat geweldige momenten die de show helemaal niet gehaald hebben