Nadat Kevin weg is zijn mij drie favorieten:
1. Godfrey
2. Sarah
3. Pilar
Zeker die derde is misschien wat schokkend. Ik vind Britnee gewoon heel erg irritant in de DR. Ze komt heel nep over en doet alsof alles wat ze zegt intelligent of grappig is... Maar dat is het eigenlijk nooit
Jammer, want met een compleet ander persoon in de DR zou ze de ultieme underdog zijn. Van pawn, naar tweemaal HoH, naar uit het huis, naar die Coup d'état achtige power. Ze is waarschijnlijk de kandidate geweest die de meeste "macht" in het spel heeft gehad, met een normale HoH, een triple eviction HoH en haar special power en heeft dus zeker heel veel invloed gehad op het spel gehad. En toch vind ik haar alleen maar irritant
Hoop toch een beetje dat de DE haar het spel gaat kosten.
Oké, puur als kijker hoop ik wel dat Zach gaat want ik vind hem saai en hij maakte een slechte move die Jordan kostte
Maar zijn play om in het spel te blijven was een leuke angle om te werken (uitvoering door zijn pionnetjes was dan weer afschuwelijk slecht). Ook begin ik me af te vragen wat de beste move zou zijn voor de spelers nog in het spel. Brit moet hem er inderdaad uit werken, maar Ash en God...
Ik denk dat Ashley haar kansen om de finale te bereiken groter zijn met Zach bij haar. Zach is het grotere target van de twee, Zach zal meer comps winnen en ze kan Zach backstabben om misschien nog te kunnen winnen (maar dan nog wordt het lastig
). Pilar is juist een kleiner target, zal minder comps winnen maar is dan weer iemand die ze misschien kan verslaan. En dan zijn er natuurlijk ook nog mogelijke motivaties buiten het spel. De romantiek
Misschien is het wel beter voor haar om Zach te houden.
Voor God heb ik echt het idee dat het zijn beste move is om Zach te houden. Ik denk dat hij dan sowieso de volgende ronde veilig is en ik denk dat er ook nog voldoende targets bij zitten voor de ronde daarna. Gevoelsmatig liggen daar de scenario's in ieder geval beter voor mijn gevoel. We zullen zien
Denk dat het uiteindelijk toch Zach wordt die het spel zal verlaten.
Voor de DE lijkt Godfrey me gelukkig het veiligst, maar tegelijkertijd zijn die altijd zo chaotisch
Denk dat het waarschijnlijk Sarah of Ash wordt, maar hoop Britnee. Ash wint HoH nomineert Sarah en Brit, Sarah wint PoV, God replacement en Brit wordt eruit gestemd is waar ik op duim